Tigari electronice de unică folosință, kituri, moduri, elichide, narghilele, pouch-uri cu nicotină!

Tigari electronice de unica folosinta, kituri, moduri, elichide, narghilele, pouch-uri și produse pentru vaping!

Logo Vapetronic

Intrebari frecvente2023-07-07T11:55:29+03:00
Cum pot realiza o comanda?2022-04-14T13:52:33+03:00

Pentru a realiza o comandă trebuie să urmați următorii pași:

  • căutați produsul care va interesează
  • adăugați produsul/ produsele dorite în coș
  • plasați comanda completând câmpurile necesare
  • alegeți metoda de plată
  • trebuie sa acceptați termenii si condițiile website-ului nostru
  • finalizați comanda.
Pot modifica datele de livrare sau facturare?2022-04-14T13:55:58+03:00

Da, se pot modifica, dacă comanda nu a fost finalizată și expediată.

În cazul în care doriți modificarea acestor date trebuie să ne contactați telefonic și/sau pe adresa de email specificată în pagina de contact.

Dacă comanda a fost expediată nu se mai pot modifica datele.

Cat timp dureaza livrarea produselor?2022-04-14T13:58:03+03:00

Comenzile primite până în orele 15 ale zilelor lucrătoare se expediază în aceeași zi, cu mici excepții.

Livrarea produselor se face în termen de 1-2 zile lucrătoare de la data primirii comenzii. Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate în comandă, prin curierat rapid. În cazul in care clientul nu este găsit la adresa menționată, el va fi contactat telefonic de către firma de curierat.

Sâmbăta, Duminica și în zilele libere nu se expediază comenzi.

Pot returna produsele?2022-04-14T14:16:32+03:00

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Clientul are dreptul ca, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate, să notifice în scris Vapetronic.ro asupra deciziei sale de a renunța la produsele comandate, fără obligativitatea invocării unui motiv anume, strict în privința bunurilor neconsumptibile, caz în care i se vor restitui sumele achitate cu titlu de preț (nu și costul transportului de retur) în contul bancar indicat. Bunurile consumptibile pot fi returnate doar dacă nu au fost desigilate.

De asemenea clientul trebuie să completeze un formular de retur produse, prezentat în Termeni și condiții generale, și trebuie să respecte condițiile specificate la secțiunea de Returnare produse.

Cand primesc banii de la o comanda returnata?2022-04-14T14:07:18+03:00

În funcție de opțiunea cumpărătorului, banii proveniți din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se vor returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către prestator în contul indicat la completarea formularului de retur, dacă sunt îndeplinite toate condițiile.

Ce trebuie sa contina coletul de retur?2022-04-14T14:12:39+03:00

Dacă doriți sa returnați un produs, este necesar să ne contactați telefonic sau pe email, apoi să pregătiți produsul/ produsele și să le ambalați corespunzător.

Nu se acceptă colete cu ramburs, restituirea sumelor se face strict în contul bancar al cumpărătorului.

Atenție! Costul de retur revine în sarcina dumneavoastră.

Toate produsele returnate trebuie să fie:

  • într-o stare perfectă, fără urme de utilizare vizibile cu etichetele originale și în ambalajul original;
  • cu toate accesoriile aferente;
  • însoțite de formularul de returnare completat și semnat de către proprietarul produsului.

NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE:

Nu se pot returna produse care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, îndoituri, etc.;

Nu se pot returna produse personalizate realizate la cererea clientului;

Nu se pot returna produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

Nu se pot returna produse care au fost desigilate de consumator și nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă; în speță, atomizoarele ce au fost încărcate cu lichid și utilizate nu vor putea face obiectul returnării, lichidele, aromele, bazele etc.);

Nu se pot returna produse produsele care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

Ce trebuie sa fac daca primesc coletul deteriorat?2022-04-14T14:13:55+03:00

În momentul recepției produselor vă rugăm să verificați coletul înaintea semnării / plății coletului, în prezența reprezentantului firmei de curierat. În cazul în care semnalați deteriorări ale ambalajului, este important sa ne contactați telefonic. Recepția produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună.

Go to Top