DREPTUL DE RETURNARE A PRODUSELOR CUMPĂRATE
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
Clientul are dreptul ca, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate, să notifice în scris Mai Bioplant SRL asupra deciziei sale de a renunța la produsele comandate, fără obligativitatea invocării unui motiv anume, strict în privința bunurilor neconsumptibile, caz în care i se vor restitui sumele achitate cu titlu de preț (nu și costul transportului de retur) în contul bancar indicat. Bunurile consumptibile pot fi returnate doar dacă nu au fost desigilate.
Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită.
Mai Bioplant SRL are obligația să returneze în termen de 14 zile calendaristice contravaloarea produselor comandate, dacă acestea au fost achitate.
Nu se acceptă colete cu ramburs, restituirea sumelor se face strict în contul bancar al cumpărătorului.
Toate produsele returnate trebuie să fie:
- într-o stare perfectă, fără urme de utilizare vizibile cu etichetele originale și în ambalajul original;
- cu toate accesoriile aferente;
- însoțite de formularul de returnare completat și semnat de către proprietarul produsului.
NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
Nu se pot returna produse care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, îndoituri, etc.;
Nu se pot returna produse personalizate realizate la cererea clientului;
Nu se pot returna produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Nu se pot returna produse care au fost desigilate de consumator și nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă; în speță, atomizoarele ce au fost încărcate cu lichid și utilizate nu vor putea face obiectul returnării, lichidele, aromele, bazele etc.);
Nu se pot returna produse produsele care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
Înainte de a trimite produsul, vă rugăm să vă asigurați că pe colet este aplicată o etichetă care să conțină următoarele informații:
Expeditor: Numele și Prenumele dvs., Adresa dvs.: Str. Nr. Oraș, Județ, Telefonul dvs.
Destinatar: Vapetronic.ro. Adresa: Str. Abatorului Nr. 1 A, Comuna Florești, Județul Cluj, cod poștal 407280. Telefon: 0733-267.622.
Descarcați, printați și completați modelul de formular de retur produse, click pe butonul de mai jos:
Pentru vizualizarea documentului aveți nevoie de Acrobat Reader. Acest program este gratuit și se poate instala dacă accesați linkul următor: –https://get.adobe.com/reader/
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea in stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand. Această clauza se aplică conf. O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.U.G. 34/2014.
În funcție de opțiunea cumpărătorului, banii proveniți din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se vor returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către prestator în contul indicat la completarea formularului, dacă sunt îndeplinite toate condițiile.
Pentru orice alte detalii suplimentare vă stăm la dispoziție pe email sau telefonic.
În momentul efectuării unei comenzi online, Clientul declară că a luat la cunoștință și este total de acord cu cele menționate mai sus.
În situația în care un produs cumpărat de la noi nu funcționează vă rugăm să ne contactați prin e-mail (office@vapetronic.ro) sau telefonic(+40733267622) în cel mult 48 ore de la primirea coletului pentru a putea demara operațiunea de înlocuire a produsului.
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile OG nr. 21/1992 privind Protecția Consumatorilor, cu modificările ulterioare, cu Ordonanță de urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative și cu Ordonanță de urgență 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.
Garanția comercială acordată de Vapetronic.ro pentru dispozitivele electronice (moduri și kit-uri care includ/ nu includ acumulatori), acumulatori și încărcătoare pentru acumulatori este de 30 de zile de la data achiziționării. Atomizoarele, cartușele, rezistențele, accesoriile și alte componente ce nu includ părți electronice sunt considerate ca părți consumabile și nu beneficiază de garanție.
Țigările electronice de unică folosință au durata de utilizare scurtă, pentru orice problemă trebuie să fim anunțați în maxim 24 ore de la data primirii coletului.
La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect în ambalajul original, împreună cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscală /certificatul de garanție. În cazul in care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, clientul poate să solicite factura/certificatul de garanție a acestora.
Este necesar ca produsul defect să fie returnat la noi, ambalat corespunzător pentru transport în condiții de siguranță.
Garanția se soluționează prin înlocuirea produsului defect sau returnarea contravalorii produsului. Plata transportului pentru produsele trimise in vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea clientului.
Următoarele situații anulează acordarea garanției:
- clientul nu prezintă toate documentele solicitate;
- intervențiile sau reparațiile executate asupra produsului de către firme și persoane neavizate;
- utilizarea neadecvată care duce la deteriorarea sau distrugerea produsului;
- neconcordanța dintre produs și caracteristicile înscrise în certificatul de garanție apărută după momentul vânzării;
- schimbarea stării originale a produsului.
Următoarele defecte nu sunt acoperite de garanție:
- defecte generate de zgârieturi, deformări, fisuri, distrugeri parțiale sau totale;
- defecte generate de nerespectarea de către cumpărător/utilizator a condițiilor de manipulare, transport, păstrare și utilizarea produsului prevăzute în instrucțiunile de utilizare ce însoțesc produsul;
- defecte de orice fel ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, loviturilor, vibrațiilor;
- utilizatorul nu a utilizat produsul corespunzător, provocând deteriorări sau zgârieturi la produs;
- distrugerea sau deteriorarea produsului în urma unor accidente sau utilizări improprii.
Vânzătorul garantează că produsele livrate sunt originale, sigilate (în formă în care provin de la parteneri) și însoțite de factură fiscală/ chitanță (eliberată de firma de curierat). Declarăm pe proprie răspundere, conform prevederilor art. 5 din HG nr. 1022/2002 privind regimul produselor care pot pune în pericol viață și sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului că produsele livrate nu pun în pericol viață, sănătatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu: Directivele CE 67/549/CEE și 1999/45/CE.